Jakie rozwiązania skutecznie wspierają model pracy rotacyjnej?

Pandemia COVID-19 odmieniła z dnia na dzień sposób w jaki wykonywana jest praca przez pracowników biurowych na całym świecie. W jednej chwili pracownicy przenieśli się z przestrzeni biurowej do swoich domów, gdzie wybór komfortowego miejsca pracy jest znacznie bardziej ograniczony.

Obecnie firmy na całym świecie zdążyły już częściowo przyzwyczaić się do nowych realiów i powoli zaczynają planować przyszłość funkcjonowania swoich organizacji. Jednym co niewątpliwie łączy wszystkich zaangażowanych jest ustalenie bezpieczeństwa jako priorytetu. W sposób naturalny powstała zatem bezpieczna koncepcja pracy w trybie rotacyjnym.

Jak najskuteczniej wprowadzić w swojej organizacji tryb pracy rotacyjnej?

Furniko ma w swoim portfolio kilka sprawdzonych rozwiązań, które można zastosować zarówno w mniejszych jak i większych organizacjach

Pracownicy, Managerowie oraz Administracja budynku mają zapewnioną możliwość dostępu do informacji o stanie zajętości biura, osobach które znajdują się w biurze w danej chwili oraz zasobach, które są dostępne dla pracowników oraz całych zespołów.

 

System proponowany przez Furniko opiera się o 3 moduły: Welcome, Work i Meet, które połączone są ze sobą przy pomocy jednego wygodnego w obsłudze interfejsu. W zależności od stopnia dostępu użytkownika, dostępne są różne funkcje w portalu jak i poprzez urządzenia mobilne lub w programie Ms Outlook.

 

 

 

  • Welcome to moduł, który umożliwia łatwą rejestrację pracowników wchodzących do biura w trybie bezobsługowym. Moduł Welcome pozwala także efektywnie i bezpiecznie zarządzać wizytami osób spoza organizacji, które rejestrując się w urządzeniu instalowanym na recepcji wysyłają automatycznie powiadomienie do osoby z organizacji na urządzenia mobilne i e-mail o swojej wizycie.
  • Work jest modułem umożliwiającym rezerwację stanowisk pracy przez pracowników przy pomocy portalu, urządzeń mobilnych, z poziomu biurka lub programu MS Outlook z wgraną wtyczką Plug-in. Moduł Work można rozszerzyć o dodatkowe sensory, które umożliwiają zbieranie danych o zajętości stanowisk oraz między innymi anulowanie rezerwacji typu „no show”. Moduł Work umożliwia również zarządzanie bezpieczeństwem sanitarnym poprzez wysyłanie informacji o potrzebie dezynfekcji stanowiska, które przestało być użytkowane przez pracownika oraz o wykluczeniu stanowiska pracy z puli dostępnych do rezerwacji, co pozwala na zachowanie dystansu społecznego bez potrzeby rearanżacji przestrzeni.
  • Meet to moduł, który umożliwia rezerwację spotkań w wyznaczonych pomieszczeniach. Rezerwacji można dokonać w ten sam sposób co rezerwacji stanowisk pracy w module Work. Moduł Meet można doposażyć w ekrany instalowane przed salkami do spotkań oraz w obszarze stref, które można rezerwować. Dotykowe ekrany informują o planowanych spotkaniach oraz informują o aktualnym statusie salki. Z poziomu ekranu można dokonać rezerwacji salki używając karty RFID i logując się do systemu. Salki mogą mieć przypisane atrybuty dotyczące wyposażenia oraz wielkości co pozwala łatwo rezerwować pomieszczenie odpowiednie dla Twoich potrzeb. Dodatkowe funkcje jak catering, obsługa techniczna można wykorzystać do przekazywania informacji odpowiednim osobom o potrzebie dezynfekcji salki po spotkaniu. Sensory obecności, które można dokupić do systemu pozwalają monitorować stan zajętości pomieszczeń oraz np. likwidować z kalendarza spotkania, na których nikt się nie pojawił.

Moduły systemu do rezerwacji i zarządzania zasobami biura można rozszerzyć o funkcję Mapowania oraz tzw. Wayfinding

Mapowanie powierzchni pozwala wgrać plan powierzchni piętra lub pięter budynku i zaznaczyć na tych planach pomieszczenia oraz stanowiska pracy, które można rezerwować. Dzięki temu pracownicy będą mogli łatwiej odnaleźć swoich kolegów, którzy zarezerwowali stanowisko lub salkę.

Wayfinding pozwala przekazywać informacje o lokalizacji zasobów wraz z ich statusem w czasie rzeczywistym przy pomocy wyświetlaczy. Monitory ustawione np. w pobliżu wind na poszczególnych piętrach pozwolą łatwo odnaleźć drogę do konkretnych pomieszczeń, które można rezerwować.

Portal systemu umożliwia wygodne zarządzanie zasobami biura w różnych lokalizacjach. Jeżeli stanowiska pracy i salki wyposażone są w sensory, portal umożliwia analizę zebranych danych o zajętości oraz innych informacji, które pomogą optymalizować przestrzeń Twojego biura.

System oferowany przez Furniko jest bezpieczny dla każdej instytucji. Instalacja systemu może odbyć się na serwerach Twojej firmy z uwzględnieniem najbardziej rygorystycznych wymagań bezpieczeństwa.

  • Lockery z zamkami obsługiwanymi przez karty RFID, zamki pozwalają na wygodne użytkowanie szafek personalnych w trybie rotacyjnym bez zbędnych kluczy czy szyfrów. Zamki można z łatwością zaprogramować z kartami RFID w Twojej firmie. Dostępne są dwa tryby programowania: tryb współdzielony bez przypisywania konkretnych kart do zamka oraz tryb prywatny z możliwością przypisania do 20 kart do jednego zamka.

  • Dedykowane do Lockerów Furniko pojemniki na artykuły osobiste, które zapewnią bezpieczeństwo przy stanowiskach pracy.

  •  

    Stoły składane do spotkań – umożliwiają wygodną rekonfigurację i zwiększenie lub zmniejszenie odległości pomiędzy stołami.

  • Mobilne tablice, tablice suchościeralne z panelami akustycznymi.

  • Mebel multimedialny – E-Wall.

  • Inteligentne biurka Lift z funkcją rezerwacji i rozpoznawania użytkownika.

Ta strona używa technologii cookies (ciasteczek). Akceptuję Polityka prywatności