Call Center

FURNIKO –lider w wyposażaniu nowoczesnych biur Call Center

  • Od ponad 25 lat dostarczamy kompleksowe wyposażenie meblowe dla klientów korporacyjnych i indywidualnych
  • Wyposażyliśmy ponad 10 000 stanowisk Call Center dla naszych klientów w Polsce i na świecie.
  • Każdy nowy projekt rozpoczynamy od analizy potrzeb klienta
  • Nasze rozwiązania są spersonalizowane
  • Doradzamy w zakresie akustyki i ergonomii całego środowiska pracy Call Center
  • Nasi klienci to czołowe firmy z sektora bankowego, finansowego, BPO oraz firmy logistyczne
  • Cyklicznie bierzemy udział w targach i imprezach związanych z rynkiem Call Center

Jesteśmy partnerem Finance Call Center Forum organizowanego przez Związek Banków Polskich

Cztery kluczowe elementy nowoczesnego Call Center

  • ERGONOMIA
  • AKUSTYKA
  • KOMFORT PARACY
  • FUNKCJONALNOŚĆ
Do pobrania
Kolorystyka
Ta strona używa technologii cookies (ciasteczek). Akceptuję Polityka prywatności