Aktualności

Furniko z certyfikatem FSC®

Data dodania: 2020-12-29

Mamy przyjemność ogłosić, że od dnia 14.12.2020 Furniko zostało certyfikowanym partnerem organizacji Forest Stewardship Council® (FSC®) z numerem licencji FSC-C162453.

Wszystkie produkty z certyfikatem FSC® muszą zawierać określone ilości drewna certyfikowanego FSC bądź materiałów podlegających recyklingowi – w ten sposób wspierana jest odpowiedzialna gospodarka leśna i nie wykorzystuje się drewna o kontrowersyjnym pochodzeniu. Wspólnie z naszymi dostawcami zapewniamy, że produkty Furniko objęte certyfikatem dysponują wszystkimi obowiązującymi zaświadczeniami.

30 lat Furniko

Data dodania: 2020-10-15

Szanowni Państwo,

Firma Furniko w dniu 15 października 2020 roku obchodzi swoje 30 urodziny.

Z tej okazji chcielibyśmy wyrazić naszą wdzięczność za zaufanie i podziękować klientom, kontrahentom i partnerom biznesowym, z którymi przez wiele lat budowaliśmy relacje biznesowe. To dzięki Państwu, możemy nadal pracować, rozwijać się i czerpać z tego satysfakcję.

Dziękujemy również wszystkim pracownikom Furniko, z którymi wspólnie podejmowaliśmy wiele wyzwań i poprzez zaangażowanie i kreatywność z sukcesem ukończyliśmy wiele innowacyjnych i wymagających projektów.

BIURO POST-COVID-19

Data dodania: 2020-08-16

Trwająca epidemia COVID-19 rozpoczęła proces głębokiej transformacji modelu pracy biurowej i tym samym ewolucji biura. Wiele globalnych jak i lokalnych firm zdecydowało się rozwijać model pracy hybrydowej (rotacyjnej) tzn. model, w którym pracownicy pracują rotacyjnie z domu jak i okresami pojawiają się w biurze. Taki model zdaje się najlepiej funkcjonować w czasach, w których elastyczność i bezpieczeństwo są priorytetami dla każdego biznesu.

Furniko w ramach koncepcji Intelligent Office posiada wiele rozwiązań, które umożliwiają efektywną i bezpieczną pracę w trybie rotacyjnym.

W biurze rotacyjnym nie może zabraknąć przestrzeni do bezpiecznego przechowywania rzeczy osobistych. Szafki loker z naszej oferty można wyposażyć w niedrogie zamki elektroniczne, które są sterowane kartą dostępu RFID pracownika. Taki system pozwala sprawnie zarządzać szafkami osobistymi, które można wyposażyć w kuwety do przechowywania personalnych przyborów biurowych jak mysz, klawiatura, itp.

Aby biuro rotacyjne mogło być efektywnie zarządzane, niezbędne jest wprowadzenie systemu, który umożliwi zarządzanie zasobami biura, których będzie mniej niż pracowników. Niezbędne jest wdrożenie systemu, który pozwoli pracownikom rezerwować zdalnie stanowiska pracy oraz przestrzenie do spotkań. Taki system pozwoli uniknąć przeludnionych salek konferencyjnych czy braku wolnych miejsc do pracy.

System do zarządzania zasobami biura GoBright oferowany przez Furniko, został oparty na 3 połączonych ze sobą modułach: Meet, Work i Welcome. Moduł Meet pozwala rezerwować sale konferencyjne lub inne strefy spotkań zarówno z poziomu telefonu komórkowego jak i z aplikacji MS Outlook. Moduł Work pozwala na zdalną rezerwację stanowiska pracy a moduł Welcome pozwala na bezobsługową rejestrację na recepcji dla osób odwiedzających biuro.

System pozwala z łatwością monitorować i zarządzać zasobami przez Facility Managerów jak i zarządzać bezpieczeństwem sanitarnym. W każdej chwili upoważnione osoby mają podgląd, które stanowiska pracy, sale konferencyjne itp. zostały zwolnione z użytkowania i powinny być poddane dezynfekcji.

Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się więcej to serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi salonami FURNIKO Concept w Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu gdzie można sprawdzić na żywo działanie naszych rozwiązań dla biur post-COVID-19.

Ta strona używa technologii cookies (ciasteczek). Akceptuję Polityka prywatności